Oferta szkoleniowa na I semestr 2013
Uprzejmie zapraszam nauczycieli pracujących z uczniami niepełnosprawnymi na zaproponowane formy szkoleń od stycznia do czerwca 2013r. Szczególnie polecam uczestnictwo w klubie kreatywnego nauczyciela, ponieważ realizacja tej formy umożliwia rozwiązywanie aktualnych, indywidualnych problemów w pracy z uczniami oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Zapraszam również na konsultacje indywidualne w godzinach pracy (proszę wcześniej telefonicznie potwierdzić spotkanie). Od 20.10.2012r. realizowany jest kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, który zakończy się w maju.
Przedstawiam propozycję szkoleń, które uwzględnione są w informatorze na I semestr 2013r.
Rodzaj formy | Tytuł | Termin | Prowadzący zajęcia | Liczba godzin | Opłata |
KL – 20 | Tworzenie materiałów dydaktycznych do pracy z uczniami niepełnosprawnymi Kontynuacja z ubiegłego roku | 16.01.2013r. | D. Momot | 4 | Kontynuacja |
KL - 26 | Klub kreatywnego nauczyciela uczniów niepełnosprawnych | 16.01.2013r. 27.02.2013r. 27.03.2013r. 24.04.2012r. 29.05.2013r. 12.06.2013r. | D. Momot | 4 4 4 4 4 4 | bezpłatne |
W-115/1 W 115/2 | Dziecko z autyzmem w przedszkolu i w szkole Kontynuacja z ubiegłego roku | 19.01.2013r. 20.01.2013r. g.9,00 | J.Piekarska | 7 7 | Kontynuacja |
W - 23 | Uczeń niepełnosprawny intelektualnie w klasie szkolnej i na zajęciach indywidualnych – metodyka pracy | 6.02.2013r. g. 14,00 | D. Momot | 6 | bezpłatne |
W – 24 | Zadania pedagoga i specjalistów szkolnych w nowym systemie kształcenia uczniów ze SPE | 13.02.2013r. 20.02.2013r. g.14,00 | D. Momot | 14 | bezpłatne |
W - 83 | Ozdoby wiosenne i świąteczne | 02.03.2013r. | M. Balcerzak D. Momot | 8 | 35 zł. |
W – 22 | Praca z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego w przedszkolu i w szkole | 9.03.2013r. g. 9,00 | U.M. Sagun D. Momot | 8 | 20 zł. |
Propozycje tematów szkoleniowych Rad Pedagogicznych:
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole – organizacja i realizacja procesu edukacji.
- Jak pracować z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w klasie szkolnej i indywidualnie.
- Dostosowanie warunków i metod nauczania do potrzeb i możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi