W - 26 Aktywne słuchanie muzyki nie tylko według idei Batii Strauss
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, świetlic szkolnych oraz nauczyciele muzyki
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: CEN w Łomży
WYMIAR GODZIN: 4
- Aktywne słuchanie muzyki – pluralistyczna koncepcja wychowania muzycznego w Polsce a idea Batii Strauss.
- Ekspresje muzyczno-ruchowe stymulowane muzyką różnych epok z wykorzystaniem m.in. parafraz.
- Konwencjonalne i niekonwencjonalne metody oraz formy umuzykalniania dzieci.
bezpłatnie.
mgr Piotr Krzysztof Kaja
- nauczyciel dyplomowany
- mgr wychowania muzycznego
- studia podyplomowe: Dziedzictwo kulturowe
- studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą
- kurs kwalifikacyjny nadający uprawnienia edukatorskie
Dyplomowany nauczyciel muzyki, kompozytor, aranżer i muzyk. Nauczyciel muzyki i rytmiki (od 1988 r.), prowadzi warsztaty metodyczne dla nauczycieli (od 1993 r.). Uczestnik międzynarodowych projektów edukacyjnych, m.in. Czechy, Francja, Turcja, Słowenia, Gruzja. Uczestnik i lektor Międzynarodowych Letnich Kursów Orffa w Salzburgu. Uczestnik i lektor „AMIS Music Educators’ Conference 2016” organizowanej przez The Association for Music in International Schools (Wielka Brytania). Autor i współautor licznych publikacji książkowych, artykułów metodycznych, naukowych i popularnonaukowych oraz programów nauczania. Projektant gier i aplikacji edukacyjnych. Członek zespołu nominowanego do WORLD SUMMIT AWARD 2007 za najlepszy projekt e-learningowy w Polsce. Współtwórca Ogólnopolskiego Programu „Twórczy Nauczyciel–Twórcza Edukacja” oraz projektu edukacyjnego "P21 – Twórcze Przedszkole XXI wieku". Współautor Podstawy programowej w zakresie edukacji muzycznej (2008 r.). Członek Zespołu Autorskiego Pakietów Edukacyjnych FUNKODOWANIE i EduPrzedszkole, ekspert PWN w zakresie edukacji muzycznej w przedszkolu (2018-2022).