Dla nauczycieli
W - 150 Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Szkoła Podstawowa nr 5 w Zambrowie
WYMIAR GODZIN: 4
- Model pięciu obszarów samoregulacji.
- Utrzymanie koncentracji i czujności w klasie. Dlaczego niektóre dzieci mają kłopot ze skupieniem uwagi?
- Wpływ inteligencji społecznej i emocjonalnej na uczenie się dzieci.
- Wyzwania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w pracy z uczniami z pokolenia Alfa.
bezpłatnie
E-mail: m.ignaczuk|cen.lomza.pl| |m.ignaczuk|cen.lomza.pl
mgr Monika Dąbrowska - Ignaczuk
Doradca metodyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
Kwalifikacje i uprawnienia:
- mgr pedagogiki, spec. wczesna edukacja
- studia licencjackie w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki I i II stopień Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
- nauczyciel dyplomowany
- prowadzenie zajęć z zakresu metodyki i neurodydaktyki w edukacji wczesnoszkolnej, oceniania kształtującego, pracy z uczniami klas młodszych ze SPE oraz koordynowanie sieci współpracy nauczycieli