W - 160 Zróżnicowana klasa jako wyzwanie i szansa - strategie indywidualizacji procesu nauczania
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele, specjaliści wszystkich typów szkół pracujący
z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: CEN w Łomży
WYMIAR GODZIN: 4
- Analiza potrzeb edukacyjnych uczniów w zróżnicowanej klasie.
- Tworzenie profilu ucznia: podejście oparte na potencjale i mocnych stronach.
- Zarządzanie różnorodnością w klasie: narzędzia i techniki.
- Praktyczne metody indywidualizacji nauczania.
bezpłatnie
dr Dorota Cybulska
Kierownik pracowni technologii informacyjnej
Konsultant ds. pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Posiadane uprawnienia, kwalifikacje:
- dr nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa
- nauczyciel dyplomowany
- egzaminator egzaminu maturalnego z języka polskiego
- egzaminator sprawdzianu ósmoklasisty z języka polskiego
- kurs kwalifikacyjny oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
- trener TUS
- trener terapii ręki
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- zagadnień związanych z opieką i wychowaniem oraz profilaktyką w szkole
- pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- metod pracy z uczniem z różnymi rodzajami zaburzeń: emocjonalnymi, rozwojowymi, wynikającymi z niepełnosprawności dziecka
- edukacji polonistycznej, zwłaszcza językowej
- edukacji włączającej
Termin | Cena | Status | |
---|---|---|---|
2025-02-13 15:00 | Prowadząca zajęcia: dr Dorota Cybulska | brak danych | odwołane |
Organizator zajęć: dr Dorota Cybulska (d.cybulska|cen.lomza.pl| |d.cybulska|cen.lomza.pl , 86 216 42 17, w. 11) |