Dla nauczycieli
W - 81 Uczeń ze specjalnymi potrzebami w edukacji włączającej e - nauczanie
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele wszystkich etapów edukacji pracujący z uczniami ze SPE
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet
WYMIAR GODZIN: 6 (3x2)
- Potrzeby specjalne uczniów.
- Zajęcia specjalistyczne i rewalidacyjne dla uczniów.
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami w edukacji włączającej.
- Bieżące pytania i problemy uczestników.
bezpłatnie.
mgr Danuta Momot
Kwalifikacje i uprawnienia
Magister pedagogiki specjalnej – rewalidacja upośledzonych umysłowo
- kwalifikacje zakresie oligofrenopedagogiki,
- kwalifikacje w zakresie mediacji i negocjacji,
- kwalifikacje edukatorskie do nauczania dorosłych,
- kwalifikacje w zakresie zarządzania oświatą,
- kwalifikacje do nauczania przyrody,
- kwalifikacje do nauczania przedmiotu „Sztuka”,
- kwalifikacje do nauczania w przedszkolu,
- ekspert komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy w zakresie kształcenia specjalnego, sztuki, przyrody,
- edukator programu ”Nowa Szkoła”, edukator programu ”Ocenianie w Nowej Szkole”
- lider zmian MEN „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze SPE”,
- uprawnienia do pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Edukacji i Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia,
- uprawnienia do ewaluacji efektów doskonalenia zawodowego nauczycieli, pracy zespołowej w szkole i placówce, wczesnej interwencji i pomocy dzieciom niepełnosprawnym,
- uprawnienia do realizacji zajęć terapii pedagogicznej o profilu korekcyjno – kompensacyjnym, gimnastyki korekcyjnej, Kinezjologii Edukacyjnej, Ruchu Rozwijającego, Pedagogiki Zabawy, prowadzenia zajęć rewalidacyjno – wychowawczych z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębokim, Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem i upośledzeniem umysłowym, metody zastosowania sztuki orgiami w stymulowaniu rozwoju dzieci i młodzieży, profilaktyki AIDS,
- przygotowanie w zakresie pomiaru dydaktycznego, konstruowania programów nauczania kształcenia ogólnego zgodnie z nową podstawą programową, neurologicznych podstaw integracji sensorycznej.