Dla nauczycieli
KD - 8 Jak rozwijać myślenie analityczne uczniów z wykorzystaniem modelu steam?
ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji przyrodniczej wszystkich typów szkół, z uwzględnieniem nauczycieli rozpoczynających pracę
MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: platforma Moodle
WYMIAR GODZIN: 24
TERMINY: Dostęp od 30.09 do 30.10.2025 r.
- Czym jest analityczne myślenie?
- Na czym polega model STEAM i jak go wykorzystać w rozwijaniu myślenia analitycznego?
- Jakie strategie, metody i techniki pracy z uczniami wpływają na rozwijanie myślenia analitycznego?
- Przykłady dobrych praktyk - wymiana doświadczeń.
- Przykłady projektów STEAM rozwijających myślenie analityczne.
ORGANIZACJA, WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA:
Szkolenie ma charakter samokształceniowy. Uczestnicy w dogodnym dla siebie tempie wykonują zadania. Warunkiem ukończenia szkolenia i otrzymania zaświadczenia jest realizacja wszystkich treści kształcenia i wykonywanie zadań w ramach kursu.
bezpłatnie
mgr Joanna Marek
Posiadane uprawnienia, kwalifikacje:
- mgr biologii, specjalność nauczycielska, nauczyciel dyplomowany
- studium specjalne z zakresu ,,Ekologii i ochrony przyrody''
- egzaminator OKE
- edukator dorosłych
- uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
- certyfikat ukończenia Kursu Trenerskiego STEAM
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- planowania i organizowania zajęć z edukacji przyrodniczej
- metodyki przedmiotów przyrodniczych
- realizacji podstaw programowych w przedmiotach przyrodniczych
- sprawdzania i oceniania osiągnięć w przedmiotach przyrodniczych
