Ks. mgr lic. Bartłomiej Jaźwiński
Konsultant ds. pomocy psychologiczno - pedagogicznej
(I piętro, pok. nr 19)
tel: 86 216 42 17 w. 19
b.jazwinski@cen.lomza.pl
Godziny pracy:
poniedziałek: 900-1400
środa:1000-1500
Konsultacje w godzinach pracy
Posiadane kwalifikacje, pełnione funkcje:
- mgr teologii
- mgr psychologii w specjalności: psychologia kliniczna i osobowości
- nauczyciel dyplomowany
- studia podyplomowe z psychologii sądowej
- studia podyplomowe z pedagogika specjalna - edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawością intelektualną (oligofrenopedagogika)
- studia podyplomowe pedagogika specjalna - edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspregera
- kurs trenerski metody EFT (Emocional Freedom Techniques)
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- pomocy psychologiczno- pedagogicznej i wsparcia wychowawczego
- edukacji i rehabilitacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera
- edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- profilaktyki i interwencji w sytuacjach kryzysowych oraz pracy z rodziną
- regulacji emocji i redukcji stresu (metoda EFT)
- doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- rozwoju umiejętności wychowawczych i metodycznych nauczycieli
Oferta na I półrocze roku szkolnego 2025/2026:
Warsztaty
27.09.2025 r., godz. 9.00 - on-line
W - 9 Gdy ból jest niewidoczny – zrozumieć samookaleczanie się uczniów i towarzyszyć im w kryzysie.
04.10.2025 r., godz. 9.00 - stacjonarnie
08.11.2025 r., godz. 9.30 - stacjonarnie
W - 11 Zatrzymać spiralę – wczesna profilaktyka uzależnień wśród dzieci i młodzieży.
06.12.2025 r., godz. 9.00 - on-line
W-83 Zrozumieć ucznia: jak emocje wpływają na przyswajanie treści religijnych?
18.10.2025 r., godz. 9.00 - on-line
W-84 Jak mówić o Bogu tym, którzy nie czują jego obecności?
22.11.2025 r., godz. 9.00 - on-line
Szkolenia dla członków Rad Pedagogicznych i zespołów nauczycielskich:
Wspólna troska o ucznia – o sile współpracy, słuchania i wzajemnej motywacji w pracy zespołu nauczycielskiego
Świat dziecka z autyzmem - jak rozumieć, towarzyszyć i wspierać w rzeczywistości szkolnej
