Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Środa, 5 Listopad 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją NP.5470.4.2025 z dnia 10 lipca 2025 r.        cen

Dla nauczycieli

W - 8 Depresja u dzieci i młodzieży – alarmujący sygnał czy nowa forma komunikatu? Jak rozumieć i reagować w szkole?

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele, pedagodzy, psychologowie wszystkich typów szkół 

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet

WYMIAR GODZIN: 5

  • Depresja – nowe wyzwanie szkoły czy stary problem w nowym świetle?
  • Jak rozpoznać, że uczeń potrzebuje pomocy? Objawy i sygnały ostrzegawcze.
  • Wspierająca rozmowa z uczniem i jego rodzicami – jak towarzyszyć bez oceniania.
  • Szkoła jako przestrzeń wspierająca – profilaktyka depresji w klasie i społeczności szkolnej.
  • Systemowe działania – współpraca z poradnią, dokumentacja, procedury.

bezpłatnie

Telefon: 86 216 42 17, wew. 19
E-mail: b.jazwinski|cen.lomza.pl| |b.jazwinski|cen.lomza.pl

ks. mgr lic. Bartłomiej Jaźwiński

Posiadane kwalifikacje, pełnione funkcje:

  • mgr teologii
  • mgr psychologii w specjalności: psychologia kliniczna i osobowości 
  • nauczyciel dyplomowany
  • studia podyplomowe z psychologii sądowej
  • studia podyplomowe z pedagogika specjalna - edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawością intelektualną (oligofrenopedagogika)
  • studia podyplomowe pedagogika specjalna - edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspregera
  • kurs trenerski metody EFT (Emocional Freedom Techniques)

 

Prowadzenie zajęć w zakresie:

  • pomocy psychologiczno- pedagogicznej i wsparcia wychowawczego
  • edukacji i rehabilitacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera
  • edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną 
  • profilaktyki i interwencji w sytuacjach  kryzysowych oraz pracy z rodziną
  • regulacji emocji i redukcji stresu (metoda EFT)
  • doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • rozwoju umiejętności wychowawczych i metodycznych nauczycieli