Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Czwartek, 19 Czerwiec 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

Kierunek I

Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy.

 
Alicja Pieloszczyk
WE -  2 Wycieczka do Ostrołęki: przeszłość, tradycja i kultura Kurpi
WE - 4 Wycieczka do Warszawy - szlakiem królów elekcyjnych
 
Angelika Kędziorek
PR - 3"RatuJEMY" - projekt edukacyjny
 
Anna Borawska
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 73 Akcja ""regeneracja"", czyli jak nie stracić poczucia sensu i motywacji do pracy w edukacji
W - 79 Z pamiętnika doradcy zawodowego - podcast
KL -  14/4/1 Klub antywypaleniowy
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
 
Anna Tymińska
KS/R/9/2; KS/R/9/3 Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
KL - 11/1/1 Warsztat pracy nauczyciela przedszkola
PR - 8 Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny, edycja II, część 2
 
Danuta Lasek
W Ośmiu krasnoludków - zabawy, ćwiczenia i tańce aktywizujące rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym 
W Zabawy rozwijające sprawność fizyczną i aktywność ruchową u dzieci
RP Od aktywności twórczej ucznia do pasji
 
Dorota Cybulska
W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE
W - 108 jak zrozumieć i oswoić stres?
 
Dorota Szymonowicz
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
RP - Ja, nauczyciel, nie muszę być bezbłędny ani doskonały" - potrzebuję wsparcia i zrozumienia w ustawicznym procesie zmiany zachodzącym w szkole/placówce.
 
Iwona Puciłowska
 
"KD-15 Kurs nadający uprawnienia do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
W - 80 Wychowanie do zdrowia w szkole. Kształtowanie postaw i zachowań służących zdrowiu 
W - 11 Edukacja prozdrowotna w szkole. Od ciała do ducha, czyli holistycznie o zdrowiu. 
W - 12 Pierwsza pomoc dla przedszkolaka.
W - 13 Pierwsza pomoc na zajęciach z wychowawcą.
RP - Pierwsza pomoc dla nauczycieli i pracowników szkoły
 
Joanna Marek
W - 82 - Misja zdrowie, czyli tajemnice ludzkiego ciała - podcast
 
Jolanta Boryszewska
W- 6 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W - 7 Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży
W – 100 Dobrostan – jak o niego dbać?
KS/R/15/1/2/3/4 Wspieranie dobrostanu uczniów i nauczycieli - jakie działania wato zaplanować?
KS-7 Jak poprawić dobrostan dzieci? Spotkanie z rodzicami klas 0-4
KS-8 Jak poprawić dobrostan dzieci? Spotkanie z rodzicami klas 5-8
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
RP - Dobrostan uczniów i nauczycieli - jak o niego dbać?
 
Martyna Napiwodzka
KS/R/9/1 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji.
KS/R/9/4 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji.
ZO - 3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
W-40 Uczeń aktywny i skoncentrowany- czy taki istnieje? Samoregulacja i jej wpływ na uczenie się
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
KL - 17/2/1 Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
 
Piotr Kaja
W-21 Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na jesień.
W-25 Kalendarz muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na zimę.
W-27 Muzykatowe zabawy muzyczno-ruchowe w umuzykalnieniu dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych.
W-111 Budowanie kompetencji artystycznych w przedszkolu.
W-111/1 Budowanie kompetencji artystycznych w przedszkolu.
W-114 Kalendarz Muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na lato.
W-115 Kalendarz Muzyczny w przedszkolu - piosenki i zabawy na wiosnę.
 
Sylwia Sawicka
W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W -71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
KL - 22/1 Specjaliści przy kawie - projekt młodzieżowy kurs nauki życia
 
 

Kierunek II

Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za  region i ojczyznę. Edukacja dla bezpieczeństwa i proobronna. 

 

Agata Reszewicz
W -48 O dezinformacji, indoktrynacji, inwigilacji i propagandzie w literaturze. Analiza fragmentów lektur obowiązkowych i tekstów internetowych
ZO - 8 Mechanizmy zniewalania a krytyczna  analiza informacji – „Rok 1984” G. Orwella,  „Inny świat” G. Herlinga-Grudzińskiego i źródła internetowe.
ZO - 21 Twórcze eksperymenty z literaturą. Wykorzystanie tekstów literackich i materiałów dostępnych w sieci.

 
Alicja Pieloszczyk
W - 51 Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja 
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
W - 144 Szyfry wojny polsko-bolszewickiej 1919–1920
W - 142 ""Jeszcze jedno lato. 1914-1918 - kooperacyjna gra planszowa Archiwów Państwowych. Codzienność czasu I wojny światowej przeniesiona na planszę
KS/R/14  - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
KL - 19/1  Klub nauczycieli historii
KL - 19/2 Klub nauczycieli historii
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej
ZO - 22 Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
WE -  2 Wycieczka do Ostrołęki: przeszłość, tradycja i kultura Kurpi
WE - 4 Wycieczka do Warszawy - szlakiem królów elekcyjnych
 
Angelika Kędziorek
ZO - 18 Integracja i współpraca w świetlicy szkolnej - lekcja otwarta
 
Anna Borawska
W - 74 Ja mówię, ale czy ty mnie słyszysz i rozumiesz? 
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 77 O podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych oraz o wyzwaniach w pracy w kontekście chrześcijaństwa
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamietnika doradcy zawodowego - podcast
W - 164 Nie wystarczy wiedzieć, co powiedzieć, trzeba jeszcze wiedzieć jak
W - 166 Wychowanie w duchu wartości
W - 168 Wybór ścieżki edukacyjno-zawodowej a katecheza, czyli dlaczego lekcja religii w szkole ma sens?
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
KL - 14/4/2 Klub doradców zawodowych
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
 
Bernard Zbigniew Kossakowski
Wirtualna strzelnica na zajęciach EDB cz. 1  Wirtualna strzelnica na zajęciach EDB cz. 2
 
Piotr Zduńczyk
W- 53 Monety na ziemiach polskich - wybrane aspekty polskiej numizmatyki
W-146 Zbrodnia ponarska - ocalić od zapomnienia
 
Danuta Lasek
W Rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
RP Wspieranie rozwoju społecznego i emocjonalnego ucznia.
RP Jak nauczyć dziecko bycia empatycznym?
 
Dorota Szymonowicz
 
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
 
Dorota Zalewska
W-135.  Między literaturą, historią i sztuką. Interdyscyplinarne lekcje powtórzeniowe przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego
ZO - 6. Dwór w Soplicowie jako mała Arkadia. Lekcja muzealna w pracy z lekturą obowiązkową.
 
Iwona Czaplicka
W- 56 Współpraca międzynarodowa nauczycieli języków obcych na rzecz rozwijania postaw obywatelskich i społecznych uczniów
KS-9  Co i jak wspiera Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży? Przykłady dobrych praktyk projektów wymiany polsko-niemieckiej.
KL - 5/5/1 Nauczyciele z misją dla zrównoważonego rozwoju, czyli wdrażamy edukację globalną w szkołach
PR-6 Międzynarodowy Projekt "W sieci listownych przyjaźni"
PR-7 International „Pen Pal Projekt . Edition / Międzynarodowy Projekt Korespondencyjnych Przyjaźni. 2 edycja
 
Joanna Marek
KD - 6 - Co warto wiedzieć o samorządności uczniowskiej?
 
Jolanta Boryszewska
W- 8 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętności komunikacyjne
W- 9 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętność współpracy w grupie
W – 101 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów – kompetencje emocjonalne (empatia) 
W – 102 Realizacja standardów ochrony małoletnich w szkole. Przemoc rówieśnicza 
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
RP - Formy przemocy domowej (przedszkole, edukacja elementarna)
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
 
Lidia Grad
W- 65 -  Zajęcia terenowe, z GPS i bioróżnorodnością w tle - kształtowanie odpowiedzialności za region i ojczyznę.  
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie. 
ZO-23 Krytyczna analiza informacji geograficznych dostępnych w internecie
 
Martyna Napiwodzka
KL-11/2/1 - W kręgu przedszkolnych opowieści
 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
W-42 "Moja rodzina jest wyjątkowa"- wielowymiarowa realizacja celów edukacyjnych metodą projektu
 
Piotr Kaja
ZO-1 Piosenka inspiruje, czyli jak pracować z repertuarem wokalnym.
ZO-14 Sprawdzian, test, klasówka, quiz, czyli jak oceniać na lekcjach muzyki.
PR-1 Cała klasa śpiewa z nami (II edycja - rok szkolny 2024/25)
 
Radosław Wszędyrówny
W- 52 Dzieje wypraw krzyżowych 
W-145 Początki państwa polskiego
 
 

Kierunek III

Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej  i  umiejętności pracy z  zespołem zróżnicowanym.

Adrianna Sierzputowska
KS/R/4/1, KS/R/4/2, KS/R/4/3, KS/R/4/4 Jak wyniki z egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego mogą pomóc w motywowaniu uczniów do samodzielnej nauki?
KL-4/1/2, KL-4/2/1 Klub anglistów w erze cyfrowej
RP - Dobrostan ucznia i nauczyciela a efektywność ich pracy
 
Alicja Pieloszczyk
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
W - 142 ""Jeszcze jedno lato. 1914-1918 - kooperacyjna gra planszowa Archiwów Państwowych. Codzienność czasu I wojny światowej przeniesiona na planszę
W - 143 Skuteczne strategie motywowania uczniów do nauki  i indywidualnego rozwoju
KS/R/14  - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej
ZO - 22 Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
 
Angelika Kędziorek
 
ZO - 4 Organizacja pracy w klasie łączonej - lekcja otwarta w klasie 2 i 3 szkoły podstawowej
ZO - 18 Integracja i współpraca w świetlicy szkolnej - lekcja otwarta
 
Anna Borawska
W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
W - 75 Asertywność panaceum na stres i wypalenie zawodowe w pracy
W - 73 Akcja ""regeneracja"", czyli jak nie stracić poczucia sensu i motywacji do pracy w edukacji
W - 77 O podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych oraz o wyzwaniach w pracy w kontekście chrześcijaństwa
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamietnika doradcy zawodowego - podcast
W - 162 Szkoła miejscem troski o właściwe relacje interpersonalne i przestrzeganie praw ucznia
W - 164 Nie wystarczy wiedzieć, co powiedzieć, trzeba jeszcze wiedzieć jak
W - 165 Współpraca w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego z rodzicami uczniów
W - 166 Wychowanie w duchu wartości
W - 167 ""Masz tę moc"" - czyli wspomaganie kreowania kariery edukacyjno-zawodowej uczniów poprzez rozwój inteligencji wielorakich"
KL -  14/4/1 Klub antywypaleniowy
RP - Sztuka asertywności a dobrostan psychiczny nauczyciela
RP - Kształtowanie twórczego myslenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
RP - Profilaktyka antystresowa i antywypaleniowa w rzeczywistści szkolnej
RP - Szkoła miejscem troski o właściwe relacje interpersonalne i przestrzeganie praw ucznia
 
Anna Tymińska
KS/R/9/2; KS/R/9/3 Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji
PR - 8 Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny, edycja II, część 2
 
Danuta Lasek
KD Empatia w wychowaniu i trudne emocje u dzieci
W Rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
RP - Jak nauczyć dziecko bycia empatycznym?
 
Dorota Cybulska
W -  15 Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych
W - 17 Zabawy pomagające uczniom ze spektrum autyzmu zdobywać umiejętności społeczne
W - 20 Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE
W -  18 Jak rozwijać inteligencję emocjonalną u młodzieży?
W - 19 Jak wykształcić inteligencję emocjonalną u dzieci/uczniów ze SPE?
W - 16 Empatia zmienia nas: szkołę i świat - pomysły na zajęcia terapeutyczne
W - 67 Rozpoznawanie i reagowanie na kryzys emocjonalny u uczniów. Rola katechety we wspieraniu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
W - 14 Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży
W - 107 Zabawy i ćwiczenia motywujące dzieci ze spektrum autyzmu do komunikowania
W - 108 jak zrozumieć i oswoić sres?
W - 109 Praca z osobą przejawiającą zachowania trudne z wykorzystaniem stosowanej analizy zachowania
W - 147 Przetwarzanie słuchowe oraz rola integracji sensorycznej w prawidłowym rozwoju dziecka
W - 156 Duchowe wsparcie dla dzieci i młodzieży z rozbitych rodzin. Jak budować poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia u ucznia?
W - 157 Wpływ traumy na obraz Boga u ucznia: wyzwania i zadania katechety w procesie duchowego wsparcia
W - 159 Self_Reg jako narzędzie wspierania uczniów ze SPE - regulacja emocji i zachowań w praktyce szkonej
KL - 12 Klub nauczycieli pracujących z uczniami ze SPE
RP - Wspieranie dobrostanu i dbałość o zdrowie psychiczne uczniów, w tym uczniów ze SPE
RP - Podnoszenie jakości edukacji włączającej oraz rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie pracy z zespołem zróżnicowanym
RP - Zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w procesie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
RP - Rola i zadania specjalistów w przedszkolu i szkole
RP - Sposoby wspierania ucznia zdolnego w szkole
WE - 1 Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - Niewidzialna Wystawa
 
Dorota Dąbrowska
W- 44 Widzieć, jak uczniowie się uczą - w stronę empatycznej edukacji
W-131 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów?
RP - Kształcenie kompetencji czytania czynnikiem decydującym o rozwoju intelektualnym i społeczno-emocjonalnym dzieci i młodzieży
 
Dorota Kozioł
KS/R/11 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki.
KS/R/12 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki.
KL –7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
 
Dorota Szymonowicz
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
KS - 20 Klimat i relacje w szkole, a zdrowie psychiczne uczniów.
RP - Nauczyciel nie pracuje w szkole, ale w głowie ucznia. Inspirowanie przyjaznych relacji nauczycieli z uczniami, w tym rozwijanie ich empatii, wrażliwości, współpracy, odpowiedzialności i rozumnej komunikacji. 
RP - Współpraca i odpowiedzialność dyrektora, nauczycieli przedmiotu oraz nauczyciela współorganizującego kształcenie integracyjne za planowanie i realizację procesu dydaktyczno - wychowawczego prowadzonego z uczniami.
 
Iwona Czaplicka
W -  46. W poszukiwaniu wartości - wyprawa do krainy fantasy. Literackie wędrówki z Tolkienem i Lewisem. ZO-20. Jednodniowe muzeum jako metoda aktywizowania uczniów na lekcji podsumowującej pracę z lekturą Dorota Zalewska
W-147 Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języków obcych
KL-5/1/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
KL-5/4/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
KL-5/3/1 Klub Germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego 
KL-5/3/2 Klub germanistów - indywidualizujemy pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka niemieckiego
 
Joanna Marek
KD - 7 - Indywidualizacja pracy w zróżnicowanej klasie sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej- część 1 i 2
W - 82 - Misja zdrowie, czyli tajemnice ludzkiego ciała - podcast
RP - Indywidualizacja pracy w zróżnicowanej klasie sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej
 
Joanna Wysmułek
W-106 Samouszkodzenia u dzieci i młodzieży 
W-105 Pierwsza pomoc emocjonalna w kryzysie dla dziecka i nastolatka
KS-20 Klimat i relacje w szkole, a zdrowie psychiczne uczniów.
KL-21/2 Klub aktywnego wychowawcy
RP -Praca z dzieckiem niepłnosprawnym intelektualnie 
RP-Agresja i sposoby jej przeciwdziałania 
RP- Podnoszenie jakości edukacji włączajacej oraz rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie pracy z zespołem zóznicowanym 
RP-Uczeń z zaburzeniami psychicznymi w szkole
 
Jolanta Boryszewska
W-6 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W-10 Działania w ramach realizacji Standardów ochrony małoletnich. Wdrażanie procedury "Niebieskie karty" w szkole
W - 7 Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży
W- 8 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętności komunikacyjne
W- 9 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów - umiejętność współpracy w grupie
W – 100 Dobrostan – jak o niego dbać?
W – 101 Kształtowanie kluczowych kompetencji społecznych uczniów – kompetencje emocjonalne (empatia) 
W – 102 Realizacja standardów ochrony małoletnich w szkole. Przemoc rówieśnicza 
KS/R/15/1/2/3/4 Wspieranie dobrostanu uczniów i nauczycieli - jakie działania wato zaplanować?
KS-7 Jak poprawić dobrostan dzieci? Spotkanie z rodzicami klas 0-4
KS-8 Jak poprawić dobrostan dzieci? Spotkanie z rodzicami klas 5-8
RP - Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
RP - Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
RP - Formy przemocy domowej (przedszkole, edukacja elementarna)
RP - Profilaktyka przemocy rówieśniczej – rola świadka
RP - Dobrostan uczniów i nauczycieli - jak o niego dbać?
 
Lidia Grad
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie.
KL- 9/1/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania  - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
KL-9/2/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat łomżyński i kolneński)" "RP- 27 Wielokulturowa klasa - uczniowie z doświadczeniem migracyjnym
RP - Jak uczyć skutecznie?
ZO-11 -  Informacja zwrotna na lekcji powtórzeniowej  sposobem na wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży. 
ZO-23 Krytyczna analiza informacji geograficznych dostępnych w internecie
 
Martyna Napiwodzka
W-120 - Pierwsze kroki w przedszkolu - wsparcie dobrostanu psychicznego dziecka w trakcie procesu adaptacji
KS/R/9/1 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji.
KS/R/9/4 - Ruch i zabawa to podstawa. Przedszkole miejscem rozwijania fundamentalnych umiejętności niezbędnych na dalszych szczeblach edukacji.
KL - 11/2/2 - Blisko przedszkola
ZO-3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
PR - 2- Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny
 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
W-40 Uczeń aktywny i skoncentrowany- czy taki istnieje? Samoregulacja i jej wpływ na uczenie się
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
ZO-5 Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. Zajęcia otwarte w klasie II oraz III szkoły podstawowej
 
Piotr Kaja
W-23 Projekt artystyczny w przedszkolu i szkole.
W-24 Budowanie wspólnego pola uwagi i relacji z wykorzystaniem narzędzi TIK.
W-112 „Coś z niczego”, czyli recykling muzyczno-plastyczny z elementami integracji sensorycznej w edukacji małego dziecka.
KD – 7 Indywidualizacja sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy w zróżnicowanej klasie – część I i II: 6. Indywidualizacja w przedmiotach artystycznych.
KL-23/1 Zajęcia muzyczne dla dzieci ze specyficznymi potrzebami (opinie i orzeczenia) - sieć współpracy i samodoskonalenia dla doradców metodycznych i konsultantów.
 
Sylwia Sawicka
W - 70 Jak ustalać priorytety, planować pracę specjalisty
W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W - 71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
KL - 22/1 Specjaliści przy kawie - projekt młodzieżowy kurs nauki życia
 
 

Kierunek IV

Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.

Adrianna Sierzputowska

KD-10 Podstawy angielskiego dla nauczycieli - efektywne nauczanie nie tylko z narzędziami TIK
W-54 Jeden obraz - tysiąc słów. Jak wykorzystać potencjał obrazów i innych materiałów wizualnych do rozwijania kompetencji językowych u uczniów na języku niemieckim 
W-55 Jeden obraz - tysiąc słów. Jak wykorzystać potencjał obrazów i innych materiałów wizualnych do rozwijania kompetencji językowych u uczniów na języku angielskim" "KS-1 Przebudzić edukację - trendy, innowacje i inspiracje
KS/R/5 Wnioski i rekomendacje z egzaminu maturalnego z języka angielskiego drogą do sukcesu w XXI. wieku
KS-19 Wymowa. Jak odzyskać brakujący element nauczania języka angielskiego.
KL-4/1/2, KL-4/2/1 Klub anglistów w erze cyfrowej
KL-4/3/1 Angielski na warsztat - siec współpracy i samokształcenia konsultantów i doradców metodycznych z jezyka angielskiego
RP - Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela - wybrane przykłady
RP - Uczeń z nosem w smartfonie - czy naprawdę mamy sie czego obawiać?
 
Agata Reszewicz
W -48  O dezinformacji, indoktrynacji, inwigilacji i propagandzie w literaturze. Analiza fragmentów lektur obowiązkowych i tekstów internetowych
KL - 10/5/1 Klub Nauczycieli Języka Polskiego szkół ponadpodstawowych
KL - 10/5/2 Klub Nauczycieli Języka Polskiego szkół ponadpodstawowych
ZO - 8 Mechanizmy zniewalania a krytyczna analiza informacji - "Rok 1984" G. Orwella, "Inny świat" G. Herlinga - Grudzińskiego i źródła internetowe.
ZO - 21 Twórcze eksperymenty z literaturą. Wykorzystanie tekstów literackich i materiałów dostępnych w sieci.
 
Alicja Pieloszczyk
W - 49 Jak się uczyć? Pomoc uczniom w znalezieniu własnej drogi do efektywnego uczenia się
W - 50 Przymusowe roboty w III Rzeszy
W- 51 Międzynarodowe projekty historyczne z zakresu kształtowania postaw obywatelskich, społecznych i patriotycznych - pomysł, realizacja, ewaluacja
W - 144 Szyfry wojny polsko-bolszewickiej 1919–1920
W - 143 Skuteczne strategie motywowania uczniów do nauki  i indywidualnego rozwoju
KS/R/14 - Kształtowanie postaw patriotycznych, obywatelskich i społecznych w szkole podstawowej i ponadpodstawowej - zadania współczesnego nauczyciela historii
KL - 19/1 Klub nauczycieli historii
KL - 19/2 Klub nauczycieli historii
RP - Gamifikacja w pracy nauczyciela
ZO - 9 Relacje świadków wydarzeń na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VIII szkoły podstawowej
ZO - 22 Uczenie się we współpracy na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
PR - 5 Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - 3. edycja
 
Anna Borawska
W - 127 Praktyczne wykorzystanie Canvy w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej Angelika Kędziorek
W - 76 Sentencje, opowieści, muzyka jako źródło inspiracji i motywacji do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych
W - 79 Z pamietnika doradcy zawodowego - podcast
W - 163 Kompetencje przyszłości a skuteczność metod nauczania, czyli o aktywizacji w edukacji" KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
KL - 14/4/2 Klub doradców zawodowych
 
Anna Tymińska
KL - 11/1/2 Warsztat pracy nauczyciela przedszkola
PR - 8 Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny, edycja II, część 2
 
Dorota Dąbrowska
W-43 Uczeń aktywnym uczestnikiem lekcji języka polskiego
W-132 W stronę kompetencyjnego modelu edukacji
RP-183 Kształcenie kompetencji przyszłości w szkole
RP-Kształcenie kompetencji przyszłości ( krytycznego myślenia, kreatywności, współpracy, skutecznej komunikacji) w szkole. 
 
Dorota Kozioł
KD – 11 Projektowe metody nauczania w przedmiotach matematyczno – przyrodniczych
KS/R/11 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki.
KS/R/12 – Zasoby internetowe, ZPE i AI w pracy nauczyciela matematyki.
KL –7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
ZO –10 Metody angażujące uczniów na lekcji matematyki
 
Dorota Zalewska
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki Dorota Szymonowicz
W - 45. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Wykorzystanie zasobów internetowych na lekcjach języka polskiego.
W-136. Wykorzystanie materiałów audiowizualnych w pracy z lekturą w klasach 4-6
ZO - 7. Gry dydaktyczne na lekcji języka polskiego
 
Iwona Czaplicka
KL-13/1/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy KL-13/2/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy Elwira Kamińska
RP- Innowacyjne metody nauczania drogą rozwoju kompetencji kluczowych uczniów
 
Paweł Jastrzębski
W - 180 - Wirtualna rzeczywistość w edukacji - obsługa i praktyczne zastosowanie okularów VR
W - 181 - Canva w pracy nauczyciela
W - 183/2 - Wsparcie edukacji matematycznej z użyciem narzędzia AI zeszyt. online
W - 189 - Fonoholizm i uzależnienia cyfrowe
"KL - 3/2 - Nauczyciele z TIK za pan brat - jak skutecznie wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie dydaktycznym?
RP - 147 - Narzędzia TIK i interaktywne materiały edukacyjne w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - szkolenie dla nauczycieli w ramach programu Aktywna Tablica
RP -184 Cyberbezpieczeństwo w edukacji-ochrona danych i kont w cyfrowym świecie, praktyczne zasady ochrony danych osobowych, tworzenie silnych haseł oraz zabezpieczenia kont nauczycieli i uczniów.
 
Joanna Marek
KD - 12 - Interdyscyplinarność w przedmiotach przyrodniczych
KD - 14 - Praca z materiałami źródłowymi w edukacji przyrodnicze
KD - 13 - Jak sprostać wyzwaniom XXI wieku, czyli kompetencje przyszłości w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
W - 153 Międzynarodowe projekty przyrodnicze krok po kroku - pomysł, realizacja, ewaluacja
RP - Steam - owe lekcje w edukacji szkolnej sposobem na interdyscyplinarność w nauczaniu
 
Lidia Grad
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie.
W- 155 Gry i grywalizacja na lekcjach geografii i przyrody. 
KL- 9/1/1   Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)  
KL- 9/2/1  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat łomżyński i kolneński)
KL- 9/1/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania  - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)  
KL-9/2/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat łomżyński i kolneński)
ZO-23 Krytyczna analiza informacji geograficznych dostępnych w internecie
 
Małgorzata Wasilewska
KL-13/1/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KL-13/2/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
 
Małgorzata Witkiewicz
KD-16 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W- 86 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web
W - 88 Inteligentne nauczanie. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w klasie szkolnej?
W-87 Technologia w stylu escape room - tworzenie wirtualnych pokojów zagadek
W-99 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web - II grupa
W-178 O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Bezpieczeństwo dzieci w sieci. Część 2.
W-179 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W-183/1 Wsparcie edukacji matematycznej z uzyciem narzędzia AI zeszyt.online
KS/R/19 Cyfrowi Mentorzy: wyzwania w nauczaniu informatyki
KS-1 Przebudzić edukację - trendy, innwacje i inspiracje
KL- 3/1 Klub nauczycieli - TIK w nauczaniu
RP-1 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-10 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-59 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-69 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-96 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-58 Laboratorium Przyszłości – teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania
RP- 60 Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP- 36 Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
RP- 61 Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
 
Martyna Napiwodzka
W -31 - Przedszkole w pigułce, czyli co każdy nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien
KL-11/2/1 - W kręgu przedszkolnych opowieści
KL - 11/2/2 - Blisko przedszkola
ZO-3 - Zajęcia otwarte w grupie dzieci 6-letnich - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dziecka
 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
KL - 17/1/1 Witaj w klubie! Sieć współpracy aktywnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
PR - 4 Ortograficzny rejs z kapitanem Skuwką. Międzyszkolny projekt edukacyjny, Część 1., Edycja II
 
Piotr Kaja
W-23 Projekt artystyczny w przedszkolu i szkole.
W-24 Budowanie wspólnego pola uwagi i relacji z wykorzystaniem narzędzi TIK.
W-188 Projekt artystyczny w przedszkolu.
 
 

Kierunek V

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.

Agata Reszewicz

W - 140 Dydaktyka rozwoju kompetencji - wiedza, umiejętności, postawy w uczeniu się.
W - 139 Diagnoza i ocenianie punktem wyjścia do uczenia się i rozwoju ucznia.
 
Angelika Kędziorek
PR - 3 "Ratujemy" - projekt edukacyjny
 
Anna Borawska
W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
W - 163 Kompetencje przyszłości a skuteczność metod nauczania, czyli o aktywizacji w edukacji
W - 167 "Masz tę moc" - czyli wspomaganie kreowania kariery edukacyjno-zawodowej uczniów poprzez rozwój inteligencji wielorakich RP - Kształtowanie twórczego myslenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
 
Anna Tymińska
W - 28 Zakodowany świat – rozwijanie myślenia logicznego u dzieci w wieku przedszkolnym
W - 116 Geometria wokół nas - zabawy rozwijające kompetencje matematyczne dzieci
ZO – 2 Zabawy z bałwankami – rozwijanie umiejętności matematycznych w grupie dzieci czteroletnich
 
Dorota Kozioł
KD – 11 Projektowe metody nauczania w przedmiotach matematyczno – przyrodniczych
W – 62 Metoda Sokratejska w matematyce
KL –7/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)
ZO – 10 Metody angażujące uczniów na lekcji matematyki
 
Dorota Szymonowicz
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
RP - Wpływ doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół podstawowych na podnoszenie wyników uzyskiwanych przez uczniów, w tym z egzaminów zewnętrznych.
 
Dorota Zalewska
W-135. Między literaturą, historią i sztuką. Interdyscyplinarne lekcje powtórzeniowe przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego
 
Paweł Jastrzębski
W - 180 - Wirtualna rzeczywistość w edukacji - obsługa i praktyczne zastosowanie okularów VR
KL - 3/2 - Nauczyciele z TIK za pan brat - jak skutecznie wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie dydaktycznym?
 
Joanna Marek
KD - 12 - Interdyscyplinarność w przedmiotach przyrodniczych
KD - 14 - Praca z materiałami źródłowymi w edukacji przyrodniczej, 
KD - 13 - Jak sprostać wyzwaniom XXI wieku, czyli kompetencje przyszłości w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
KD - 11 Projektowe metody nauczania w przedmiotach matematyczno - przyrodniczych
W - 64 - "Podróż z przygodami", czyli o metodzie stacji zadaniowych
W - 63 - Ekwilibrystyka w zadawaniu pytań
W - 153 Międzynarodowe projekty przyrodnicze krok po kroku - pomysł, realizacja, ewaluacja
RP - Steam - owe lekcje w edukacji szkolnej sposobem na interdyscyplinarność w nauczaniu
 
Joanna Wysmułek
W -91 Praca projektowa na przykładzie metody Pytan i Doświadczeń.
 
Lidia Grad
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie. 
W- 155 Gry i grywalizacja na lekcjach geografii i przyrody.
KS/R -13 Interdyscyplinarne nauczanie przedmiotów przyrodniczych kształtujące myślenie analityczne uczniów
KL- 9/1/1 - Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)  
KL- 9/2/1 Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania (powiat łomżyński i kolneński)
KL- 9/1/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania  - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)  
KL-9/2/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat łomżyński i kolneński)
RP- 25 Zmajstrujmy coś, czyli uczenie się przez doświadczanie - szkoła nauczania interdyscyplinarnego i innowacji pedagogicznych.
RP- 26 Zmajstrujmy coś, czyli uczenie się przez doświadczanie - szkoła nauczania interdyscyplinarnego i innowacji pedagogicznych.
RP - Jak uczyć skutecznie?
ZO-23 Krytyczna analiza informacji geograficznych dostępnych w internecie
 
Małgorzata Witkiewicz
KD-16 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W-86 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web
W-88 Inteligentne nauczanie. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w klasie szkolnej?
W-87 Technologia w stylu escape room - tworzenie wirtualnych pokojów zagadek
W-99 Nowe środowisko do nauki programowania Baltie Web - II grupa
W-179 Hackathon edukacyjny: Rozwiązywanie wyzwań z wykorzystaniem technologii
W-183/1 Wsparcie edukacji matematycznej z uzyciem narzędzia AI zeszyt.online
KS/R/19 Cyfrowi Mentorzy: wyzwania w nauczaniu informatyki
KL- 3/1 Klub nauczycieli - TIK w nauczaniu
RP-1 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-10 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-59 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-69 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-96 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
RP-58 Laboratorium Przyszłości – teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania
RP- 60 Photon. Certyfikowane szkolenie z obsługi robota
RP- 36 Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
RP- 61 Transformacja edukacji z AI: możliwości i wyzwania
 
Martyna Napiwodzka
W-32 - Przedsiębiorczy przedszkolak
 
Monika Dąbrowska-Ignaczuk
W - 41 Matematyka dla życia, czyli wszystko o uczeniu się w poczuciu sensu i przydatności
KL - 17/2/1 Grajmy razem! Sieć współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej 
 
Piotr Kaja
W-26 Aktywne słuchanie muzyki nie tylko według idei Batii Strauss.
W-22 Jak grać na instrumentach melodycznych w klasach I-III szkoły podstawowej.
W-113 Jak grać na instrumentach melodycznych w klasach I-III szkoły podstawowej.
 
 

Kierunek VI

Wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi.

Anna Borawska
W - 72 Twórcze myślenie na zajęciach w przedszkolu i szkole podstawowej a sukcesy edukacyjne i zawodowe młodego człowieka
W - 78 ABC realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
W - 161 Elementarz doradcy zawodowego
W - 163 Kompetencje przyszłości a skuteczność metod nauczania, czyli o aktywizacji w edukacji" KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
KL - 14/4/2 Klub doradców zawodowych
RP - Kształtowanie twórczego myślenia podczas zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej
RP - ABC doradztwa zawodowego w szkole
 
Danuta Lasek
W Od grosika do złotówki
 
Dorota Kozioł
KL – 8/1/1 Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe
 
Dorota Szymonowicz
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
 
Elwira Kamińska
KL-13/1/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy KL-13/2/2 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
 
Grażyna Wysocka
W - 61 (Nie) oceniaj książki po okładce  W -151 Niestandardowe formy wydawnicze książki
 
Halina Brześkiewicz
W - 60 Patroni roku 2025  
W-150 Co nowego w bibliotece? - przegląd nowości
 
Iwona Puciłowska
W - 84 W jaki sposób zadanie edukacyjne pomaga się uczyć i nauczać? 
W - 83 Spotkania i rozmowy w szkole. Naucznie i uczenie się w dialogu. 
W - 85  Rozwijanie kompetencji przywódczych uczniów. 
W - II półrcze Jak kształcić umiejętność transferowania kompetencji między przedmiotami zawodowymi i ogólnymi w technikum i szkole branżowej?
W - II półrocze Znaczenie kompetencji metapoznawczych w rozwijaniu potrzeby uczenia sie przez całe życie.
 
Lidia Grad
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie.
W- 155 Gry i grywalizacja na lekcjach geografii i przyrody.
RP - Jak uczyć skutecznie?
 
Małgorzata Wasilewska
KL-13/1/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
KL-13/2/1 Klub aktywnych nauczycieli bibliotekarzy
 
Małgorzata Witkiewicz
RP-10 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci.
 
Piotr Kaja
KS-3 Harmonia innowacji z tradycją - I konferencja doradców metodycznych dla nauczycieli realizujących edukację muzyczną w przedszkolu lub szkole. KL-23/1 Zajęcia muzyczne dla dzieci ze specyficznymi potrzebami (opinie i orzeczenia) - sieć współpracy i samodoskonalenia dla doradców metodycznych i konsultantów.
 
Marta Weber
W - 152 Poezja w muzyce

Kierunek VII

Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.

Agata Reszewicz
W - 141 Nauczanie języka polskiego jako obcego - praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym.
 
Anna Borawska
W - 96 Z pamietnika doradcy zawodowego - podcast
KS/R/18 Wyzwania doradztwa zawodowego w zmieniającej się rzeczywistości
KL -  14/2/1 Klub doradców zawodowych (szkoły podstawowe i przedszkola)
KL -  14/3/1 Klub doradców zawodowych (szkoły ponadpodstawowe i doradztwo dla dorosłych)
KL - 14/1/1 Klub początkujących doradców zawodowych
KL - 14/4/2 Klub doradców zawodowych
 
Anna Tymińska
W - 25 Księga, książka, książeczka – zabawy inspirowane literaturą dziecięcą
W - 117 Księga, książka, książeczka - zabawy inspirowane literaturą dziecięcą
W - 118 Przedszkolny artysta - zabawy rozwijające ekspresję twórczą dzieci
PR - 8 Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny, edycja II, część 2
 
Dorota Szymonowicz
W - 2 Kierunki polityki oświatowej państwa w planie nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki
 
 
KL-5/5/1 Nauczyciele z misją dla zrównoważonego rozwoju, czyli wdrażamy edukację globalną w szkołach Iwona Czaplicka
 
W- 154 Uczymy nastolatki w zróżnicowanej klasie uczyć się skutecznie.
KL- 9/1/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania  - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
KL-9/2/2  Klub Geografów i Przyrodników - kreatywne metody pracy w interdyscyplinarnym podejściu do nauczania - język edukacji i komunikacji szkolnej.  (powiat łomżyński i kolneński)
RP- Wielokulturowa klasa - uczniowie z doświadczeniem migracyjnym
RP - Jak uczyć skutecznie?
Lidia Grad
 
RP-59 Cyfrowe safari: efektywne wykorzystywanie narzędzi i materiałów edukacyjnych dostępnych w sieci. Małgorzata Witkiewicz
 
KL - 11/2/2 - Blisko przedszkola
Martyna Napiwodzka
 
W - 69 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania
W - 71 Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem - przyjazne techniki behawioralne
ZO - 12 "Jak pracować z głoską [r]? " - lekcja otwarta
Sylwia Sawicka