Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Piątek, 3 Maj 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

Dla nauczycieli

ZO - 22 Sposób na lekcję przyrody - Eko-pracownia - zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, w tym rozpoczynający pracę zawodową 

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: Internet

WYMIAR GODZIN: 3

  • Zapoznanie uczestników ze scenariuszem zajęć otwartych – charakterystyka grupy obserwowanej, omówienie przebiegu zajęć oraz celów obserwacji.
  • Obserwacja zajęć otwartych w klasie III szkoły podstawowej pod kątem wykorzystania możliwości EKO-pracowni.
  • Rozmowa po zajęciach – analiza metodyczna lekcji, zaprezentowanie użytych na zajęciach metod, środków dydaktycznych i narzędzi.
  • Podsumowująca dyskusja oraz dzielenie się przykładami dobrych praktyk.

bezpłatnie

Telefon: 86 216 42 17, wew. 34, kom. 505 452 672
E-mail: a.kedziorek|cen.lomza.pl| |a.kedziorek|cen.lomza.pl

mgr Angelika Kędziorek

Doradca metodyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
 
Kwalifikacje i uprawnienia:
 
  • nauczyciel wczesnoszkolny, mgr pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczyciel mianowany
  • studia podyplomowe z zakresu logopedii, terapii pedagogicznej i oligofrenopedagogiki
  • prowadzenie zajęć w zakresie metodyki edukacji wczesnoszkolnej, oceniania uczniów, pracy z uczniem zdolnym i SPE
Telefon: 86 216 42 17, wew. 34, kom. 501 874 955
E-mail: m.ignaczuk|cen.lomza.pl| |m.ignaczuk|cen.lomza.pl

mgr Monika Dąbrowska - Ignaczuk

Doradca metodyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
 
Kwalifikacje i uprawnienia:
  • mgr pedagogiki, spec. wczesna edukacja
  • studia licencjackie w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogiki I i II stopień Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
  • nauczyciel dyplomowany 
  • prowadzenie zajęć z zakresu metodyki i neurodydaktyki w edukacji wczesnoszkolnej, oceniania kształtującego, pracy z uczniami klas młodszych ze SPE oraz koordynowanie sieci współpracy nauczycieli