PŁATNE
W - 135
Jak poprzez dramę rozwijać osobowość i umiejętności społeczne dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W - 136
Nauczyciel jako przewodnik dziecka ku kreatywności
W - 137
Poznajmy się - ABC współpracy z rodzicami
W - 138
Zabawa w czytanie
W - 143
Innowacyjne metody pracy z dziećmi - formy aktywności ruchowej w nowej odsłonie
PŁATNE
W - 144
Ośmiu krasnoludków - zabawy, ćwiczenia i tańce aktywizujące rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
W - 145
Zabawy rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
W - 146
Lekcje outdoor - czyli jak prowadzić lekcje poza klasą?
on-line/stacj.
ZO - 15
Laboratoria przyszłości w praktyce - wykorzystanie sprzętu na lekcji w klasie I szkoły podstawowej
on-line
W - 149
Co za to dostanę? - czyli o demoralizującej roli stopni szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej
W - 150
Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie
on-line
ZO - 16
Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
on-line
ZO - 22
Sposób na lekcję przyrody - Eko-pracownia - zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej
on-line
ZO - 23
„Jak kolczatek szukał mieszkania” - zabawy dydaktyczne w oparciu o opowiadanie H. Bechlerowej - zajęcia otwarte dla rodziców w grupie dzieci pięcioletnich
on-line
W - 117
O czym warto rozmawiać z rodzicami uczniów? Słowa, które ranią i słowa, które wspierają, słowa, które zostają z nami na całe życie…
on-line/stacj.
KL - 11/1/2
Warsztat pracy nauczyciela przedszkola (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
on-line/stacj.
KL - 17/1/2
Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat zambrowski)
on-line/stacj.
KL - 17/2/2
Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat wysokomazowiecki)
on-line
KL - 17/3/2
Nauczyciel twórcą projektów edukacyjnych - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
on-line/stacj.