Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Środa, 5 Listopad 2025
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją NP.5470.4.2025 z dnia 10 lipca 2025 r.        cen

Dla nauczycieli

KD - 9 Ocenianie kształtujące jako narzędzie wspierania aktywności poznawczej i poczucia sprawczości uczniów z uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele edukacji przyrodniczej i inni zainteresowani wszystkich typów szkół, z uwzględnieniem nauczycieli rozpoczynających pracę

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: platforma Moodle

WYMIAR GODZIN: 24

TERMINY: Dostęp od 23.10 do 24.11.2025 r.

  • Rola oceniania kształtującego w budowaniu poczucia sprawczości ucznia i jego zaangażowania
    w proces uczenia się.
  • Ocenianie kształtujące uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Praktyczne strategie aktywizujące.
  • Motywowanie uczniów do samodzielnego odkrywania i refleksji z wykorzystaniem informacji zwrotnej.
  • Tworzenie środowiska sprzyjającego samodzielności i odpowiedzialności za własny rozwój poznawczy.

 

ORGANIZACJA, WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA:

Szkolenie ma charakter samokształceniowy. Uczestnicy w dogodnym dla siebie tempie wykonują zadania. Warunkiem ukończenia szkolenia i otrzymania zaświadczenia jest realizacja wszystkich treści kształcenia i wykonywanie zadań w ramach kursu.

bezpłatnie

Telefon: 86 216 42 17 w. 23
E-mail: j.marek|cen.lomza.pl| | j.marek|cen.lomza.pl

mgr Joanna Marek

Posiadane uprawnienia, kwalifikacje:

  • mgr biologii, specjalność nauczycielska, nauczyciel dyplomowany
  • studium specjalne z zakresu ,,Ekologii i ochrony przyrody''
  • egzaminator OKE
  • edukator dorosłych
  • uprawnienia w zakresie zarządzania oświatą
  • certyfikat ukończenia Kursu Trenerskiego STEAM

 

Prowadzenie zajęć w zakresie:

  • planowania i organizowania zajęć z edukacji przyrodniczej
  • metodyki przedmiotów przyrodniczych
  • realizacji podstaw programowych w przedmiotach przyrodniczych
  • sprawdzania i oceniania osiągnięć w przedmiotach przyrodniczych