Czwartek, 20 Luty 2020
Biuletyn Informacji Publicznej

W - 205 Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w procesie wspomagania rozwoju i rewalidacji

ADRESACI FORMY DOSKONALENIA: nauczyciele wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej i kształcenia specjalnego

MIEJSCE REALIZACJI ZAJĘĆ: CEN w Łomży

WYMIAR GODZIN:  6

  • Znaczenie ruchu w rozwoju człowieka.
  • Cele i założenia Metody Ruchu Rozwijającego w procesie wspomagania rozwoju.
  • Niewerbalna i werbalna komunikacja oraz motywacja do aktywności w MRR.
  • Przykłady ćwiczeń praktycznych - planowanie doświadczeń ruchowych.
  • Zastosowanie Metody Ruchu Rozwijającego na zajęciach rewalidacyjnych.

bezpłatnie.

Telefon: 86 216-42-17 w.12
E-mail: d.momot|cen.lomza.pl| |d.momot|cen.lomza.pl

mgr Danuta Momot

Kwalifikacje i uprawnienia

Magister pedagogiki specjalnej – rewalidacja upośledzonych umysłowo 

  • kwalifikacje zakresie oligofrenopedagogiki,
  • kwalifikacje w zakresie mediacji i negocjacji,
  • kwalifikacje edukatorskie do nauczania dorosłych,
  • kwalifikacje w zakresie  zarządzania oświatą,
  • kwalifikacje do nauczania przyrody,
  • kwalifikacje do nauczania przedmiotu „Sztuka”,
  • kwalifikacje do nauczania w przedszkolu,
  • ekspert komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy w zakresie kształcenia specjalnego, sztuki, przyrody,
  • edukator programu ”Nowa Szkoła”, edukator programu  ”Ocenianie w Nowej Szkole”   
  • lider zmian MEN „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze SPE”,
  • uprawnienia do pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Edukacji i Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia,
  • uprawnienia do ewaluacji efektów doskonalenia zawodowego nauczycieli, pracy zespołowej w szkole i placówce,  wczesnej interwencji i pomocy dzieciom niepełnosprawnym,
  • uprawnienia do realizacji zajęć terapii pedagogicznej o profilu korekcyjno – kompensacyjnym,  gimnastyki korekcyjnej, Kinezjologii Edukacyjnej, Ruchu Rozwijającego, Pedagogiki Zabawy, prowadzenia zajęć rewalidacyjno – wychowawczych  z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębokim, Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem          i upośledzeniem umysłowym, metody zastosowania sztuki  orgiami w stymulowaniu rozwoju dzieci i młodzieży, profilaktyki AIDS,
  • przygotowanie w zakresie pomiaru dydaktycznego, konstruowania programów nauczania kształcenia ogólnego zgodnie z nową podstawą programową, neurologicznych podstaw integracji sensorycznej.