Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Wtorek, 8 Październik 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

PŁATNE

W - 14

Plastelinografia w praktyce edukacyjnej i terapeutycznej jako sposób wspierania rozwoju i dobrostanu dzieci i młodzieży

on-line

W - 15

Wsparcie dzieci i młodzieży z przejawami zachowań autodestrukcyjnych

PŁATNE

WE - 1

Poczuj, doświadcz i przekaż dalej - niewidzialna wystawa

W - 16

Empatia zmienia nas: szkołę i świat - pomysły na zajęcia terapeutyczne

on-line

W - 17

Zabawy pomagające dzieciom ze spektrum autyzmu zdobywać umiejętności społeczne

on-line/stacj.

W - 18

Jak rozwijać inteligencję emocjonalną u młodzieży?

on-line/stacj.

W - 19

Jak wykształcić inteligencję emocjonalną u dzieci/uczniów ze SPE?

on-line

W - 20

Stymulowanie rozwoju motorycznego dzieci/uczniów ze SPE

e-learning

KD - 7

Indywidualizacja sposobem na podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy w zróżnicowanej klasie - część 1. i 2

on-line/stacj.

KD - 5

Wielokierunkowe wsparcie nauczyciela początkującego w praktyce szkolnej

on-line/stacj.

KD - 6

Co warto wiedzieć o samorządności uczniowskiej?

W - 38

Lekturowy narzędziownik - jak w ciekawy sposób omawiać lekturę szkolną?

PŁATNE

KD - 10

Angielski dla nauczycieli od podstaw

on-line

W - 69

Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem? - trening zastępowania agresji i program nauki zachowania

W - 70

Jak ustalać priorytety, planować pracę specjalisty

on-line

W - 71

Gdzie szukać pomysłów na pracę z trudnym uczniem? - przyjazne techniki behawioralne

on-line

ZO - 12

"Jak pracować z głoską [r]?"- lekcja otwarta

W - 73

Akcja "Regeneracja", czyli jak nie stracić poczucia sensu i motywacji do pracy w edukacji