on-line/stacj.
W - 125
Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli, a idea aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss
W - 126
Integracja dzieci i młodzieży w grupie poprzez muzykę i ruch elementem profilaktyki uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych
W - 128
Jak przygotować dzieci do nauki programowania w klasach I-III szkoły podstawowej?
W - 131
Muzykowanie zespołowe w przedszkolu
PŁATNE
W - 132
„Coś z niczego”, czyli recykling muzyczno-plastyczny w edukacji małego dziecka z elementami integracji sensorycznej
W - 136
Nauczyciel jako przewodnik dziecka ku kreatywności
W - 137
Poznajmy się - ABC współpracy z rodzicami
W - 138
Zabawa w czytanie
W - 33
Zaczarowany świat - zajęcia plastyczne w przedszkolu
W - 139
Sposoby na twórcze wykorzystanie klocków w działalności dziecka
on-line/stacj.
ZO - 15
Laboratoria przyszłości w praktyce - wykorzystanie sprzętu na lekcji w klasie I szkoły podstawowej
on-line
W - 149
Co za to dostanę? - czyli o demoralizującej roli stopni szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej
W - 150
Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie
on-line
ZO - 16
Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej
ZO - 17
Argumentów nie należy liczyć, lecz ważyć. O cennej sztuce tworzenia, selekcjonowania i uzasadniania argumentów
W - 155
Nowe lektury do matury
on-line
ZO - 18
Ocenianie wspierające uczenie się. Rola informacji zwrotnej w budowaniu kompetencji polonistycznych uczniów
W - 156
Władze komunistyczne wobec Kościoła Katolickiego
W - 157
Gry edukacyjne Instytutu Pamięci Narodowej jako narzędzia wspierające proces uczenia się
W - 159
AR VR w edukacji historycznej - sposoby wykorzystania rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości na lekcjach historii
on-line
ZO - 19
Metody angażujące uczniów na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VII szkoły podstawowej
PŁATNE
WE - 2
Wycieczka do Sulejówka i Warszawy - śladami wybitnych Polaków okresu dwudziestolecia międzywojennego
on-line
W - 173
Doskonalenie umiejętności uczniów sprawdzanych na egzaminie ósmoklasisty z matematyki (dla nauczycieli Edukatora)
on-line
ZO - 20
Efektywne metody nauczania na lekcji matematyki - zajęcia otwarte w klasie I szkoły ponadpodstawowej
KD - 18
Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji
on-line
W - 182
Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
on-line
W - 183
Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
on-line
KS - 10
Jak przeprowadzać i ewidencjonować testy z wychowania fizycznego w kontekście zmian podstawy programowej
PŁATNE
W - 195
Gry i zabawy doskonalące elementy techniczne w piłce nożnej jako formy aktywizujące ucznia
KL - 9/1/2
Klub geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku (powiat wysokomazowiecki i zambrowski)
on-line/stacj.
KL - 9/2/2
Klub geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku (powiat łomżyński, kolneński i inne)
on-line/stacj.
KL - 10/1/2
Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi (powiat łomżyński i kolneński)
on-line/stacj.
KL - 10/3/2
Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
on-line/stacj.
KL - 11/1/2
Warsztat pracy nauczyciela przedszkola (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)
on-line/stacj.
KL - 17/1/2
Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat zambrowski)
on-line/stacj.
KL - 17/2/2
Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat wysokomazowiecki)
on-line
KL - 17/3/2
Nauczyciel twórcą projektów edukacyjnych - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
on-line/stacj.
KL - 17/4
Projekty i innowacje w edukacji wczesnoszkolnej. Ogólnopolska sieć współpracy konsultantów i doradców metodycznych
KL - 22/1/2
Specjaliści przy kawie
on-line
ZO - 22
Sposób na lekcję przyrody - Eko-pracownia - zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej
on-line