Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Piątek, 26 Kwiecień 2024
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

on-line/stacj.

W - 125

Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli, a idea aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss

W - 126

Integracja dzieci i młodzieży w grupie poprzez muzykę i ruch elementem profilaktyki uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych

on-line

W - 127

Jak przygotować słuchowisko muzyczne lub podcast?

W - 128

Jak przygotować dzieci do nauki programowania w klasach I-III szkoły podstawowej?

PŁATNE

W - 129

Integracja w kole, czyli taniec średniowieczny

PŁATNE

W - 130

Analiza rzeczywistości współczesnego dziecka oraz rozumienie jego trudnych zachowań

W - 131

Muzykowanie zespołowe w przedszkolu

PŁATNE

W - 132

„Coś z niczego”, czyli recykling muzyczno-plastyczny w edukacji małego dziecka z elementami integracji sensorycznej

PŁATNE

W - 133

Techniki plastyczne w wychowaniu przedszkolnym i kształceniu zintegrowanym

PŁATNE

W - 134

Plastyka z elementami integracji sensorycznej

ZO - 11

Kodowanie i dekodowanie rytmu, czyli lekcja muzyki czy matematyki?

on-line

ZO - 12

Kodowanie i dekodowanie rytmu, czyli lekcja muzyki czy matematyki?

W - 136

Nauczyciel jako przewodnik dziecka ku kreatywności

W - 137

Poznajmy się - ABC współpracy z rodzicami

W - 138

Zabawa w czytanie

on-line

PR - 1

Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny

on-line

PR - 9

Wszystkie kolory emocji - projekt edukacyjny

W - 33

Zaczarowany świat - zajęcia plastyczne w przedszkolu

on-line

ZO - 13

Na wesołej łące - zabawy wspierające rozwój fizyczny dziecka trzyletniego

W - 139

Sposoby na twórcze wykorzystanie klocków w działalności dziecka

on-line

W - 140

Mój Dom - Moja Mała Ojczyzna - edukacja regionalna w przedszkolu

on-line

PR - 10

Międzyszkolny projekt edukacyjny "Zdrowa Ziemia, Zdrowi My!" - edycja IV, część 2.

on-line

ZO - 14

Zajęcia otwarte z zakresu mowy ojczystej w grupie dzieci 5-letnich

W - 146

Lekcje outdoor - czyli jak prowadzić lekcje poza klasą?

on-line

W - 147

Pozytywna dyscyplina w klasie

on-line

W - 148

Zabawy językowe jako wsparcie w nauce czytania

on-line/stacj.

ZO - 15

Laboratoria przyszłości w praktyce - wykorzystanie sprzętu na lekcji w klasie I szkoły podstawowej

on-line

W - 149

Co za to dostanę? - czyli o demoralizującej roli stopni szkolnych w edukacji wczesnoszkolnej

W - 150

Uczeń klas I-III czujny i uważny. Samoregulacja i jej wpływ na wykorzystanie potencjału edukacyjnego w klasie

on-line

PR - 11

Ortograficzny rejs z Kapitanem Skuwką. Zgamifikowany projekt edukacyjny. Część 2.

on-line

ZO - 16

Moja ulubiona książka. Korelacja międzyprzedmiotowa z wykorzystaniem stacji zadaniowych podczas zajęć otwartych w klasie II szkoły podstawowej

on-line/stacj.

W - 154

Skuteczne powtarzanie przed egzaminem ósmoklasisty z języka polskiego

ZO - 17

Argumentów nie należy liczyć, lecz ważyć. O cennej sztuce tworzenia, selekcjonowania i uzasadniania argumentów

W - 155

Nowe lektury do matury

on-line

ZO - 18

Ocenianie wspierające uczenie się. Rola informacji zwrotnej w budowaniu kompetencji polonistycznych uczniów

W - 156

Władze komunistyczne wobec Kościoła Katolickiego

W - 157

Gry edukacyjne Instytutu Pamięci Narodowej jako narzędzia wspierające proces uczenia się

on-line/stacj.

PR - 4

Między historią i literaturą: "Kochasz ty dom, rodzinny dom…" - edycja 2.

W - 159

AR VR w edukacji historycznej - sposoby wykorzystania rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości na lekcjach historii

on-line

ZO - 19

Metody angażujące uczniów na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie VII szkoły podstawowej

PŁATNE

WE - 2

Wycieczka do Sulejówka i Warszawy - śladami wybitnych Polaków okresu dwudziestolecia międzywojennego

on-line

W - 158

Indywidualizacja pracy z uczniem ze SPE na lekcjach historii

on-line

W - 171

Wykorzystanie chat GPT w nauczaniu matematyki

e-learning

W - 172

Matematyka z pasją: Jak sprawić, aby uczniowie polubili matematykę?

on-line

W - 173

Doskonalenie umiejętności uczniów sprawdzanych na egzaminie ósmoklasisty z matematyki (dla nauczycieli Edukatora)

on-line

ZO - 20

Efektywne metody nauczania na lekcji matematyki - zajęcia otwarte w klasie I szkoły ponadpodstawowej

KD - 18

Klub Młodego Odkrywcy ciekawym rozwiązaniem na innowację w edukacji

on-line

W - 176

Geografia jako system naczyń połączonych

on-line/stacj.

KD - 17

Nauka w szkole - STEAM i IBSE w akcji

W - 177

Relacje przyroda - człowiek podczas zajęć terenowych

PŁATNE

WE - 1

Wycieczka edukacyjna do Biebrzańskiego Parku Narodowego - z wodą w tle

on-line

W - 181

Funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością - edukacja i wsparcie jego rodziny

on-line

W - 182

Poczucie własnej wartości - podnoszenie samooceny u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

on-line

W - 183

Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

on-line

KS - 10

Jak przeprowadzać i ewidencjonować testy z wychowania fizycznego w kontekście zmian podstawy programowej

PŁATNE

W - 195

Gry i zabawy doskonalące elementy techniczne w piłce nożnej jako formy aktywizujące ucznia

on-line

ZO - 21

Kwadrant na lekcji wychowania fizycznego w szkole ponadpodstawowej

on-line/stacj.

KL - 7/1/2

Klub aktywnych matematyków (szkoły podstawowe)

on-line/stacj.

KL - 8/1/2

Klub aktywnych matematyków (szkoły ponadpodstawowe)

on-line/stacj.

KL - 8/2/2

TIK w matematyce (szkoły podstawowe i ponadpodstawowe)

KL - 9/1/2

Klub geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku (powiat wysokomazowiecki i zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 9/2/2

Klub geografów - nauczyciele geografii z kompetencjami XXI wieku (powiat łomżyński, kolneński i inne)

on-line/stacj.

KL - 10/1/2

Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi (powiat łomżyński i kolneński)

on-line/stacj.

KL - 10/3/2

Rozwijanie umiejętności tworzenia wypowiedzi (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)

on-line

KL - 10/5/2

Klub nauczycieli języka polskiego szkół ponadpodstawowych

on-line/stacj.

KL - 11/1/2

Warsztat pracy nauczyciela przedszkola (powiat zambrowski i wysokomazowiecki)

on-line/stacj.

KL - 11/2/2

Klub nauczycieli wychowania przedszkolnego

on-line/stacj.

KL - 17/1/2

Projekty i indywidualizacja w sieci współpracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat zambrowski)

on-line/stacj.

KL - 17/2/2

Inspiracje metodyczne w klubie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (powiat wysokomazowiecki)

on-line

KL - 17/3/2

Nauczyciel twórcą projektów edukacyjnych - klub nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

on-line/stacj.

KL - 17/4

Projekty i innowacje w edukacji wczesnoszkolnej. Ogólnopolska sieć współpracy konsultantów i doradców metodycznych

on-line/stacj.

KL - 20

Klub nauczycieli wychowania fizycznego

KL - 22/1/2

Specjaliści przy kawie

on-line

ZO - 22

Sposób na lekcję przyrody - Eko-pracownia - zajęcia otwarte w klasie III szkoły podstawowej

on-line

ZO - 23

„Jak kolczatek szukał mieszkania” - zabawy dydaktyczne w oparciu o opowiadanie H. Bechlerowej - zajęcia otwarte dla rodziców w grupie dzieci pięcioletnich