Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Środa, 6 Grudzień 2023
Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.4.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.        cen

dr Jolanta Boryszewska

Konsultant do spraw opieki i wychowania

(I piętro pok. nr 18)
tel: 86 216 42 17 w. 15
j.boryszewska@cen.lomza.pl

Godziny pracy:
poniedziałek:          -------           
wtorek:           7.30 – 14.45
środa:              7.30 – 15.00
czwartek:        7.30 – 15.00
piątek:              8.00 – 12.00
Konsultacje w godzinach pracy

Posiadane uprawnienia, kwalifikacje:

- dr nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany,
- lider zmian MEN w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- szkolenie i trening mediatorów - Krajowe Centrum Mediacji (Certyfikat nr ENMA-SM 732/01/2010),
- kurs z zakresu organizacji i zarządzania oświatą - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łomży,
- Studia Podyplomowe z zakresu systemowej terapii rodzin - Fundacja "Ursynów",
- Szkoła Pomagania przy Ośrodku Twórczości Pedagogicznej w Warszawie
 
Prowadzenie zajęć w zakresie:
  • wychowanie (w tym: współpraca z rodzicami uczniów, osobami reprezentującymi instytucje wspierające proces wychowania, kształtowanie właściwych postaw uczniów, uczenie przestrzegania norm społecznych),
  • opieka (w tym: umiejętność tworzenia właściwego klimatu funkcjonowania szkoły, przedszkola, bursy),
  • profilaktyka (w tym: działania integrujące klasę, rozumienie zachowań agresywnych uczniów i umiejętność przeciwdziałania im, praca ze świadkiem, ofiarą i sprawcą przemocy, praca z uczniem dysfunkcyjnym).

Oferta: I półrocze roku szkolnego 2023/2024

Prowadzenie szkoleń:

Szkolenia on-line

W –  7   Jak wyjaśnić i jak reagować na zachowania agresywne naszych uczniów?

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/1c

Cykl szkoleń: O czym warto rozmawiać z rodzicami?

W-12 Problemy okresu dorastania część 1.

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/6c

W-13 Problemy okresu dorastania część 2. 

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/7c

W-14 Jak wspierać rozwój dziecka w okresie wczesnoszkolnym? Część 1.

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/8c

W-15 Jak wspierać rozwój dziecka w okresie wczesnoszkolnym? Część 2.

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/9c

Szkolenia on-line/stacjonarne

W - 9 Wspieranie rozwoju uczniów w okresie dorastania (część stacjonarna - CEN Łomża)

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/3c

W - 10 Wspieranie rozwoju uczniów w okresie dorastania (część stacjonarna - MZS w Wysokiem Mazowieckiem)

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/4c

Szkolenia e-learning

W - 8 Uczeń z depresją. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/2c

W - 11 Uzależnienia behawioralne

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/wychowanie-profilaktyka/5c

Organizator form:

W - 101 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/9d

Osoba prowadząca:

Nicole Cieplik – seksuolog dziecięcy, pedagog, certyfikowany Trener Wspomagania Placówek Oświatowych MEN. Twórca i prowadząca programy wspierające międzynarodowe placówki w budowaniu strategii dydaktycznej od podstaw. Od ponad trzech lat właścicielka NIEDŹWIADKOWA – żłobka i przedszkola oraz Quality Centre Education – Alternative Primary School – szkoły podstawowej o profilu trójjęzycznym. Prowadzi konsultacje seksuologiczne dla Rodziców w Poradni Psychologicznej Synergia w Warszawie.

Szkolenia członków rad pedagogicznych i zespołów nauczycielskich:

1.Wsparcie wychowawcze i psychoprofilaktyczne uczniów w sytuacji kryzysowej
2.Przemoc rówieśnicza, przemoc relacyjna – rozpoznanie, zasady interwencji
3.Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny
4.Planowanie działań wychowawczych i profilaktycznych zgodnych z rozpoznanymi potrzebami uczniów
5.Właściwy klimat szkoły podstawą sprawnego jej funkcjonowania