dr Dorota Cybulska
Konsultant do spraw pomocy psychologiczno - pedagogicznej
(parter. pok. nr 4)
tel:86 216 42 17 w. 11
e-mail: d.cybulska@cen.lomza.pl
Godziny pracy:
poniedziałek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 15.00
środa: 8.00 - 16.00
czwartek:8.00 - 14.00
piątek: 8.00 - 14.00
Konsultacje w godzinach pracy
Posiadane, uprawnienia, kwalifikacje:
- dr nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa
- nauczyciel dyplomowany
- egzaminator egzaminu maturalnego z języka polskiego
- egzaminator sprawdzianu ósmoklasisty z języka polskiego
- kurs kwalifikacyjny oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
Prowadzenie zajęć w zakresie:
- zagadnień związanych z opieką i wychowaniem oraz profilaktyką w szkole
- pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- metod pracy z uczniem z różnymi rodzajami zaburzeń: emocjonalnymi, rozwojowymi, wynikającymi z niepełnosprawności dziecka
- edukacji polonistycznej, zwłaszcza językowej
Propozycje szkoleń w II półroczu roku szkolnego 2020/2021:
KL - 2 Klub nauczycieli prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/kluby-sieci-przedmiotowe/kl-2
W - 171 Uczniowie z zaburzeniami planowania motorycznego - jak im pomóc?
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-171
W - 166 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne dla ucznia z doświadczeniem cyberprzemocy
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-166
W - 169 Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako ofiary i sprawcy agresjo rówieśniczej
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-169
W - 164 Wspieranie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka polskiego
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-164
W - 168 Jak kształcić u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi umiejętność skutecznego uczenia się?
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-168
W - 165 Dostosowanie wymagań edukacyjnych z religii do potrzeb i możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-165
W - 177 Ortografia - trudność do wyćwiczenia
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-177
W - 176 Ewaluacja zajęć w działaniu i informacja zwrotna jako sposoby motywowania do nauki uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-176
W - 174 Co szkoła może zaproponować uczniowi zdolnemu?
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-174
W - 170 Metody aktywizujące w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-170
W - 172 Zobacz i usłysz - ćwiczenia pobudzające percepcję wzrokową i słuchową u uczniów
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-172
W - 173 Obraz i metafora Obraz i metafora jako inspirujące metody pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-173
W - 175 Wykorzystanie tekstów literackich w procesie stymulowania pamięci ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-175
W - 178 "Piękno w nas i wokół nas" - pomysły na ciekawe zajęcia rozwijające wyobraźnię i sprawność manualną uczniów
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-178
W - 167 Rozwijanie koncentracji uwagi i pamięci uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
https://www.cen.lomza.pl/szkolenia1/dla-nauczycieli/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/w-167
Propozycje szkoleń dla rad pedagogicznych w II półroczu roku szkolnego 2020/21:
1. Zrozumieć ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - trudności dziecka, diagnozowanie, formy wsparcia
2. Dokonywanie oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej