mgr Danuta Lasek
Konsultant do spraw edukacji wczesnoszkolnej
(I piętro. pok. nr 12)
tel. 86 216 42 17 w. 23
e-mail: d.lasek@cen.lomza.pl
Godziny pracy:
wtorek: 8.30 – 14.30
środa: 8.30 – 14.30
czwartek: 10.00 – 15.30
Konsultacje w godzinach pracy
Posiadane uprawnienia, kwalifikacje:
- nauczyciel dyplomowany
- Studia Podyplomowe z zakresu socjoterapii
- Studia Podyplomowe – autyzm
- kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej
- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej
- kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
- kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji i zarządzania oświatą
Oferta: I półrocze rok szkolny 2023/2024
EDUKACJA MATEMATYCZNA PRZYJAZNA DZIECKU (W-38)
Termin: 2023.11.16, godz. 15.00
Liczba godzin: 5
INNOWACYJNE METODY PRACY Z DZIEĆMI- FORMY AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ (W-39)
Termin: 2023.11.06
Liczba godzin: 5
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ - GRY I ZABAWY INTEGRUJĄCE ZESPÓŁ KLASOWY (W-40)
Termin: 2023.10.25,19, godz.15.00
Liczba godzin: 8 (5 i 3)
JAK DOBRZE BYĆ SOBĄ- O POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚCI DZIECI- REJON ZAMBROWSKI I WYSOKOMAZOWIECKI (W-41)
Termin: 2023.11.28,21, godz. 14.30
Liczba godzin: 8 (2x4)
JESTEM, KIEDY MNIE POTRZEBUJESZ - JAK WZMACNIAĆ POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI U DZIECI? (W-42)
Terminy: 2023.11.14,8, godz. 15..00
Liczba godzin: 8 (2x4)
WYKORZYSTANIE ELEMENTÓW METODY DOBREGO STARTU W EDUKACJI I TERAPII UCZNIÓW KLAS 1-3 (W-43)
Termin: 2023.12.02, godz. 9.00
Liczba godzin: 6
SPOSOBY NA MATEMATYKĘ W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ- REJON ZAMBROWSKI I WYSOKOMAZOWIECKI (W-44)
Termin: 2023.10.26, godz. 15.30; 2023.11.03 (on-line, godz.15.00)
Liczba godzin: 6 (4 i 2)
ZŁOŚĆ TEŻ UCZUCIE - SPOSOBY NA ROZŁADOWANIE EMOCJI U DZIECI (W-45)
Termin: 2023.12.6, godz. 15.00
Liczba godzin: 5
JAK POPRZEZ DRAMĘ ROZWIJAĆ OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM (W-99)
Termin: 2023.12.6, godz. 15.00
Liczba godzin: 5
WESOŁA ÓSEMKA- JAK SPRAWIĆ, ABY NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ BYŁO SKUTECZNE I RADOSNE? (W-100)
Termin: 2023.11.18, godz. 9.00
Liczba godzin: 6
Tematyka szkoleniowa Rad Pedagogicznych - 2023/2024
- Motywowanie i aktywizowanie ucznia w edukacji wczesnoszkolnej.
- Pedagogika zabawy jako metoda pracy z grupą
- Wyzwania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej a odpowiedzialność za rozwój zdolności i talentów dzieci..
- Wyzwania w klasie, czyli o skutecznym nauczaniu i uczeniu się ucznia klas 1-3.
Link do pobrania materiałów z formy W - 42 Jestem, kiedy mnie potrzebujesz - jak wzmacniać poczucie własnej wartości u dzieci?
Dostępne po kliknięciu w link jako pliki do pobrania
Link do pobrania materiałów z formy W-39 Innowacyjne metody pracy z dziećmi – formy aktywności ruchowej
Dostępne po kliknięciu w link jako pliki do pobrania
Link do pobrania materiałów z formy W-40
Dostępne po kliknięciu w link jako pliki do pobrania
Materiały z konferencji rejonowej KS/R/8/4 - 19.09.2023
Dostępne po kliknięciu w link jako pliki do pobrania
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej - odkrywcą i realizatorem talentów, twórcą edukacyjnego klimatu w zróżnicowanej klasie - Danuta Lasek, Angelika Kędziorek
Link do materiałów:
https://drive.google.com/drive/folders/1bFJ8so1olLQBBmSC9LqL9wPC4NBPbMX6?usp=sharing
Echa z zajęć W-33
Podczas zajęć warsztatowych W-33 Jak indywidualizować pracę z dzieckiem młodszym? padało dużo konkretnych, ciekawych sposobów indywidualizowania pracy z dziećmi o różnym potencjale edukacyjnym. Uczestnicy szkolenia opracowali grę językową, która może być wykorzystana w klasach 2-3. Pozwala ona dostosować wymagania do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia.
Pliki do pobrania:
TRZY W LINII- WYRAZY Z RZ, Ż- grupa 2
TRZY W LINII-WYRAZY Z Ó, U - GRUPA 1
ECHA Z WARSZTATÓW W-71
Poszukując ciekawych dla uczniów różnorodnych rozwiązań dydaktycznych, grupa nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej wzięła udział w warsztatach „Jak stymulować rozwój językowy ucznia na poziomie edukacji wczesnoszkolnej-różne formy wypowiedzi pisemnych” . Podczas trzech spotkań prowadząca przedstawiła szereg ciekawych ćwiczeń przygotowujących i rozwijających umiejętność konstruowania podstawowych form wypowiedzi na pierwszym etapie edukacyjnym. Uczestniczki spotkań miały również okazję do podzielenia się swoimi doświadczeniami w tym zakresie, autorskimi materiałami, jak i innymi niezwykle ciekawymi materiałami skrzętnie gromadzonymi przez nauczycieli. Na zajęciach zostały również omówione i dopracowane kryteria oceniania omawianych form wypowiedzi (opowiadanie, opis, ogłoszenie, list). Na zajęciach panowała miła i przyjazna atmosfera, a otrzymane materiały szkoleniowe wzbogaciły warsztat dydaktyczny uczestniczek.