KS - 1
Empatyczna biblioteka
W - 60
Narzędzia rozwijające myślenie krytyczne uczniów
W - 61
Jak zmotywować uczniów do pracy na lekcjach języka polskiego?
W - 62
Kształcenie umiejętności redagowania wypowiedzi argumentacyjnej
W - 22
Wykorzystanie lektur obowiązkowych i tekstów ikonicznych w rozwijaniu umiejętności redagowania wypowiedzi twórczych
W - 23
Motywowanie uczniów do samodzielnego redagowania wypowiedzi retorycznych
ZO - 6
Wykorzystanie metod aktywizujących w pracy z lekturą
ZO - 7
Wykorzystanie debaty na lekcji języka polskiego jako przygotowanie do redagowania wypowiedzi argumentacyjnej
W - 65
Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego
W - 66
Gry planszowe na języku angielskim - hit czy kit
W - 67
Matura 2023 z języka angielskiego pod lupą
W - 68
Film na lekcji języka angielskiego
W - 69
"To, co powiesz, może zmienić świat" - nauczyciel w świecie potrzeb
W - 70
Canva w pracy nauczyciela języka niemieckiego
W - 71
Przygotuj uczniów do matury 2023
on-line
PR - 3
Internationales Projekt "Im Netz der Brieffreundschaften" 2. Auflage/ Międzynarodowy projekt "W sieci listownych partnerstw" 2 edycja
W - 26
Obława Augustowska 1945 r. - zapomniana zbrodnia
W - 72
Unia czy Konfederacja. Wojna domowa w Stanach Zjednoczonych
KL - 4/1
Klub anglistów (powiat łomżyński)
KL - 4/2
Klub anglistów (powiat zambrowski)
on-line/stacj.
KL - 10/1
Klub nauczycieli języka polskiego - przygotowanie ucznia do konkursów i olimpiad polonistycznych (szkoły podstawowe)
on-line/stacj.
KL - 10/2
Klub nauczycieli języka polskiego - twórczy polonista na lekcjach gramatyki (szkoły podstawowe)
on-line