W - 50
Czytanie krytyczne utworów literackich na lekcjach języka polskiego (szkoły podstawowe)
on-line/stacj.
W - 51
Czytanie krytyczne utworów literackich na lekcjach języka polskiego (szkoły ponadpodstawowe)
W - 52
Film krótkometrażowy na lekcjach języka polskiego
W - 53
Kształcenie umiejętności redagowania wypowiedzi argumentacyjnej
W - 54
Wykorzystanie kontekstu historycznego i biograficznego w pracy z lekturą
ZO - 5
Myślące kapelusze na lekcji języka polskiego - "Reduta Ordona"
ZO - 6
Ach, co za szkoła! Spotkanie z panem Kleksem i jego uczniami. Wykorzystanie metod aktywizujących i rozwijających twórcze myślenie
W - 55
Lektury czytane z "osobistej perspektywy". Rozwiązania metodyczne przygotowujące do realizacji podstawy programowej i formuły egzaminu ustnego
on-line
ZO - 7
Czym dla bohatera romantycznego może być samotność? Przygotowanie do egzaminu maturalnego
on-line
W - 56
Jak porządkować i utrwalać treści nauczania? Gry, aplikacje i inne sposoby na efektywne uczenie się
W - 57
Wojna Polsko-Bolszewicka: Bitwa Warszawska, Bitwa Białostocka oraz obrona i zdobycie Łomży
W - 58
Narodowe Zjednoczenie Wojskowe w powiecie łomżyńskim w latach 1945 – 1949
on-line
ZO - 8
Efektywne metody nauczania na lekcji historii - zajęcia otwarte w klasie V szkoły podstawowej
W - 59
Powstanie Styczniowe 1863 rok
W - 105
Breviarium kanonu kultury jako element edukacji klasycznej
on-line/stacj.
KL - 10/1
Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów (powiat kolneński)
on-line/stacj.
KL - 10/2
Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów (powiat łomżyński)
on-line/stacj.
KL - 10/3
Karty pracy z lekturą odpowiedzią na indywidualne potrzeby uczniów (powiat zambrowski)
on-line/stacj.